Κατηγορίες & βραβεία

Aναλυτικά οι κατηγορίες υποψηφιοτήτων στα βραβεία

Ενότητα 1. Excellent Company

Οι κατηγορίες της Ενότητας 1 αναγνωρίζουν και επιβραβεύουν καλές πρακτικές επιχειρήσεων, σχεδιαστών ή παρόχων σχετικών υπηρεσιών ή υλικών µε βάση τον επιχειρηματικό τους τομέα/κλάδο.

1.1 Food

Συμμετοχή από επιχειρήσεις που παράγουν ή/και διακινούν συσκευασμένα τρόφιμα και έχουν αναπτύξει ή χρησιμοποιήσει καινοτόμα συσκευασία κατάλληλη για την προστασία και προώθηση του κάθε προϊόντος. Τα συσκευασμένα προϊόντα μπορεί να είναι εκτός από own label και PL. Ο όρος τρόφιμα αναφέρεται εκτός από νωπά, κατεψυγμένα, μακράς ή σύντομης διάρκειας τρόφιμα και σε FMGC, confectionery και dairies.

1.2 Drinks & Beverages

Συμμετοχή από επιχειρήσεις που παράγουν ή/και διανέμουν αλκοολούχα και μη αλκοολούχα ποτά και έχουν αναπτύξει ή χρησιμοποιήσει καινοτόμα συσκευασία κατάλληλη για την προστασία και προώθηση του κάθε προϊόντος. Τα συσκευασμένα προϊόντα μπορεί να είναι εκτός από own label και PL. Ο όρος μη αλκοολούχα ποτά εκτός από χυμούς, αναψυκτικά και λοιπά προϊόντα περιλαμβάνει και το εμφιαλωμένο νερό.

1.3. Medical & Pharmaceutical

Συμμετοχή από επιχειρήσεις που παράγουν ή/και διακινούν φαρμακευτικά, παραφαρμακευτικά και ιατρικά προϊόντα (φάρμακα, βιταμίνες, ορθοπεδικά κλπ.) Ως προϊόντα στην κατηγορία θεωρούνται τα τελικής χρήσης και όχι οι πρώτες ύλες παραγωγής φαρμακευτικών και λοιπών ειδών.

1.4. Cosmetics & Personal Care

Συμμετοχή από επιχειρήσεις που παράγουν ή/και διακινούν καλλυντικά και ποτά και έχουν αναπτύξει ή χρησιμοποιήσει καινοτόμα συσκευασία κατάλληλη για την προστασία και προώθηση του περιεχομένου τους (καλλυντικά, αρώματα, προϊόντα μακιγιάζ κλπ.).

1.5. Cleaning & Detergent Agents

Συμμετοχή από επιχειρήσεις που παράγουν ή/και διακινούν καθαριστικά, απορρυπαντικά και είδη οικιακής χρήσης και έχουν αναπτύξει ή χρησιμοποιήσει καινοτόμα συσκευασία κατάλληλη για την προστασία και προώθηση του κάθε προϊόντος.

1.6. Clothes, Shoes & Apparel

Συμμετοχή από επιχειρήσεις που παράγουν ή/και διακινούν είδη ένδυσης και υπόδησης και έχουν αναπτύξει ή χρησιμοποιήσει καινοτόμα συσκευασία κατάλληλη για την προστασία και προώθηση του κάθε προϊόντος.

1.7. Electrical & Electronics

Συμμετοχή από επιχειρήσεις που παράγουν ή/και διακινούν ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά είδη και έχουν αναπτύξει ή χρησιμοποιήσει καινοτόμα συσκευασία κατάλληλη για την προστασία και προώθηση του κάθε προϊόντος.

1.8. Home & Office & Gifts

Συμμετοχή από επιχειρήσεις που παράγουν ή/και διακινούν οικιακά προϊόντα, είδη δώρων, διακόσμησης, παιχνίδια, βιβλία, γραφική ύλη, καθώς και είδη DIY και έχουν αναπτύξει ή χρησιμοποιήσει καινοτόμα συσκευασία κατάλληλη για την προστασία και προώθηση του κάθε προϊόντος.

1.9. Luxury

Συμμετοχή από επιχειρήσεις που παράγουν που παράγουν συσκευασίες για εορταστικά δώρα ή “high end” προϊόντα (αρώματα, κοσμήματα, ποτά).

1.10. Other

Ενότητα 2 Technology

Οι κατηγορίες της Ενότητας 2 αναγνωρίζουν και επιβραβεύουν σημαντικά τεχνολογικά επιτεύγματα και καλές πρακτικές επιχειρήσεων ή παρόχων σχετικών υπηρεσιών και υλικών ασχέτως κατηγορίας προϊόντων.

2.1. New packaging machinery

Αναγνωρίζει την καινοτομία στην συσκευαστική διαδικασία ή διεργασία επιχειρήσεων που έχουν αναπτύξει ή/ και ενσωματώσει στα στάδια της παραγωγικής τους διαδικασίας νέο εξοπλισμό, εξάρτημα ή διαδικασία που προσδίδει πλεονεκτήματα αποδοτικότητας.

2.2. Packaging that Extends Food Life

Αναγνωρίζει την καινοτομία στην ανάπτυξη ή/ και χρήση σσυσκευασιών που συμβάλλουν στη μείωση των απωλειών και αποβλήτων τροφίμων. Υποψηφιότητες μπορούν να υποβάλουν επιχειρήσεις που παράγουν τρόφιμα ή επιχειρήσεις που σχεδιάζουν συσκευασίες.

2.3. Software & IΙοΤ

Αναγνωρίζει τις καλές πρακτικές των επιχειρήσεων που εφαρμόζουν καινοτόμα υφιστάμενο ή έχουν αναπτύξει λογισμικό, εφαρμογές και ψηφιακές λύσεις για την αναβάθμιση της συσκευαστικής διαδικασίας.

2.4. Innovation in Plastic/ Glass/ Metallic/ Paper/ Mixed Packaging

Αναγνωρίζει τις καλές πρακτικές των επιχειρήσεων που παράγουν ή διακινούν αγαθά σε πλαστική, υάλινη, μεταλλική, χάρτινη ή και σύμμεικτη συσκευασία. Επιβραβεύονται οι καινοτόμες συσκευασίες, η χρήση υλικών νέας γενιάς και η αύξηση χρήσης ανακυκλωμένων πρώτων υλών που δημιουργούν μια διαφοροποιημένη εμφάνιση, μοναδική λειτουργικότητα ή αξιοσημείωτη καινοτομία.

Ενότητα 3. Design & Labelling

Οι κατηγορίες της Ενότητας 3 αναγνωρίζουν και επιβραβεύουν την δημιουργικότητα και καλές πρακτικές σχεδιαστικών επιχειρήσεων, εκτυπωτικών ή παρόχων σχετικών υπηρεσιών και υλικών ασχέτως κατηγορίας προϊόντων.

3.1. Graphic Design Innovation

Αναγνωρίζει την καινοτομία και αριστεία των σχεδιαστικών επιχειρήσεων σε έργα γραφιστικής καθώς και ειδικών εργασιών γραφικών τεχνών στον τομέα της ενσωμάτωσης χαρακτηριστικών γνησιότητας, αυθεντικότητας, προστασίας από αντιγραφή και πρόληψης της παραχάραξης.

3.2. Structural Design Innovation

Αναγνωρίζει την καινοτομία και αριστεία των σχεδιαστικών επιχειρήσεων στον δομικό σχεδιασμό συσκευασίας προϊόντων με κλασικές ή/και 3D μεθόδους.

3.3. Labelling Innovation

Αναγνωρίζει την καινοτομία και την αριστεία των επιχειρήσεων για έργα τους σχετικά με τον σχεδιασμό της ετικέτας της συσκευασίας που δημιουργεί μοναδική ή καινοτόμο εμφάνιση, λειτουργία ή επικοινωνία. Αναγνωρίζεται η αριστεία στην δυνατότητα παραγωγή ετικετών ασφαλείας.

Ενότητα 4. Sustainability

Οι κατηγορίες της Ενότητας 4 αναγνωρίζουν και επιβραβεύουν καλές πρακτικές επιχειρήσεων ή παρόχων σχετικών υπηρεσιών και υλικών ασχέτως κατηγορίας προϊόντων που επέδειξαν σημαντικά επιτεύγματα στους τομείς της κυκλικής οικονομίας, βιώσιμης ανάπτυξης καθώς και στα κριτήρια ESG.

4.1. Circular Economy

Αναγνωρίζει τις καλές πρακτικές επιχειρήσεων παραγωγής υλικών συσκευασίας και διακίνησης καταναλωτικών αγαθών ασχέτως κατηγορίας προϊόντων που εφαρμόζουν στρατηγική κυκλικής οικονομίας

4.2. Sustainability

Αναγνωρίζει τις καλές πρακτικές επιχειρήσεων παραγωγής υλικών συσκευασίας και διακίνησης καταναλωτικών αγαθών ασχέτως κατηγορίας προϊόντων που εφαρμόζουν στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης προωθώντας τη βιομηχανική συμβίωση.

4.3. ESGs Criteria

Αναγνωρίζει τις καλές πρακτικές επιχειρήσεων παραγωγής υλικών συσκευασίας και διακίνησης καταναλωτικών αγαθών ασχέτως κατηγορίας προϊόντων που έχουν αυξημένη τιμή δεικτών επίδοσης (KPIs) στα κριτήρια διακυβέρνησης ESGs.

Ενότητα 5. Marketing

Οι κατηγορίες της Ενότητας 5 αναγνωρίζουν και επιβραβεύουν καλές πρακτικές επιχειρήσεων ή παρόχων σχετικών υπηρεσιών και υλικών ασχέτως κατηγορίας προϊόντων που επέδειξαν σημαντικά επιτεύγματα στον τομέα του marketing.

5.1. Successful Branding

Αναγνωρίζει την καινοτομία και την αριστεία των επιχειρήσεων για έργα τους σχετικά με τον σχεδιασμό της συσκευασίας η οποία επικοινωνεί αποτελεσματικά στους καταναλωτές το brand και τις αξίες νέων ή υπαρχόντων προϊόντων

5.2. Marketing in the Greek Market

Αναγνωρίζει την αριστεία των επιχειρήσεων που παράγουν ή διακινούν καταναλωτικά αγαθά και έχουν αναπτύξει επιτυχώς συσκευασία για νέο ή υφιστάμενο προϊόν με τρόπο που δημιουργεί added value για επιτυχές marketing στην ελληνική αγορά.

5.3. Marketing in a New International Market

Αναγνωρίζει την αριστεία των επιχειρήσεων που παράγουν ή διακινούν καταναλωτικά αγαθά και έχουν αναπτύξει επιτυχώς συσκευασία για νέο ή υφιστάμενο προϊόν με τρόπο που δημιουργεί added value για επιτυχές marketing για την είσοδό τους σε διεθνείς αγορές.

5.4. Display-Promotional Packaging-Point of Sale

Συμμετοχή από επιχειρήσεις που παράγουν ή διακινούν συσκευασίες προβολής και προώθησης κάθε είδους προϊόντος

Ενότητα 6. Supply Chain & e-shopping

Οι κατηγορίες της Ενότητας 6 αναγνωρίζουν και επιβραβεύουν τη γρήγορη προσαρμογή των εταιρειών διακίνησης και μεταφοράς καταναλωτικών αγαθών στις νέες αυξημένες απαιτήσεις δευτερογενούς και τριτογενούς συσκευασίας.

6.1. Supply chain Packaging

Αναγνωρίζει την καινοτομία και την αριστεία των επιχειρήσεων που παράγουν συσκευασίες οι οποίες διασφαλίζουν τη μεταφορά προϊόντων πρακτικά, οικονομικά αποδοτικά και με ασφάλεια, σε όλες τις φάσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας

6.2. Secondary & Tertiary Packaging

Αναγνωρίζει την προσαρμοστικότητα και καινοτομία των επιχειρήσεων που παράγουν συσκευασίες προ-συσκευασμένων προϊόντων (ταχυδρομική συσκευασία, μεταφορικές εταιρείες, ταχυμεταφορές, πωλήσεις e-shop κ.λπ.)

Κορυφαία Βραβεία


Brand of the Year:

Το βραβείο θα απονεμηθεί στην επιχείρηση που θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους από το σύνολο των βραβείων που έχει κερδίσει με τη συμμετοχή της.

Packaging Company (Supplier) of the Year

Το βραβείο θα απονεμηθεί στην επιχείρηση που θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους από το σύνολο των βραβείων που έχει κερδίσει με τη συμμετοχή της.

Packaging Design of the Year

Το βραβείο θα απονεμηθεί στην επιχείρηση που θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους από το σύνολο των βραβείων που έχει κερδίσει με τη συμμετοχή της.



Gold-Silver-Bronze Βραβεία


Από τη βαθμολογία της Κριτικής Επιτροπής αναδεικνύονται Gold, Silver ή/και Bronze βραβεία. Είναι πιθανό να δοθούν περισσότερα από τρία βραβεία σε κατηγορία βράβευσης, όπου υπάρχουν ισοβαθμίες μεταξύ υποψηφιοτήτων, ή λιγότερα από τρία βραβεία σε κατηγορία βράβευσης, όπου οι υποψηφιότητες δεν συγκεντρώνουν την απαιτούμενη βαθμολογία.
Gold(Χρυσό)

Η υποψηφιότητα που συγκεντρώνει την υψηλότερη βαθμολογία της κατηγορίας και βρίσκεται πάνω από το γενικό μέσο όρο. Εφόσον υπάρξει ισοβαθμία, δύνανται να δοθούν ισάριθμα Gold.

Silver(Αργυρό)

Η/Οι υποψηφιότητα/ες που συγκεντρώνουν τις αμέσως επόμενες βαθμολογίες ανά κατηγορία

Bronze(Χάλκινο)

Η/Οι υποψηφιότητα/ες που συγκεντρώνουν βαθμολογία πάνω από το όριο βράβευσης όπως αυτός ορίζεται από το μέσο όρο του συνόλου των βαθμολογιών.

Με τη Συνεργασία

Διοργάνωση

Official publications