Κριτική Επιτροπή

Τις υποψηφιότητες στα Packaging Awards αξιολογεί κριτική επιτροπή με καταξιωμένα στελέχη από τις σημαντικότερες εταιρείες της αγοράς.
Προεδρος Επιτροπhς αξιολογησησ

Αντώνης Ποταμίτης

Jury President Packaging Awards 2024
Πρόεδρος Δ.Σ Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος & Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος WEST
ΔΗΛΩΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ
Ποιες επωνυμίες θα ξεχωρίσουν στα φετινά Packaging Awards και γιατί; Ποια είναι η κυρίαρχη τάση στην προτίμηση των καταναλωτών για τη συσκευασία; Γιατί τα brands χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο το QR ως κύριο στοιχείο της συσκευασίας τους; Οι επιλογές για eco friendly συσκευασίες, που διαρκώς πληθαίνουν, είναι μόδα ή δείχνουν μια αυθεντική ηθική με τη δέσμευση της μάρκας σε ένα βιώσιμο μέλλον και του καταναλωτή σε συνειδητή δράση ενάντια στην κλιματική αλλαγή; Κριτές και αγορά μένουμε συντονισμένοι για να γνωρίσουμε τις καλύτερες πρακτικές και τις κυρίαρχες τάσεις που θα αναδειχθούν μέσα από τη φετινή διοργάνωση!

Τα Μέλη της Κριτικής Επιτροπής

lampou

Μάριβη Λάμπου

Marketing & Communications Director at Orange Advertising
lampropoulou

Δρ Κυριακή Λαμπροπούλου

Προϊστάμενη Τομέα Διασφάλισης Ποιότητας & Ελέγχων Λειτουργίας Διεύθυνση Ελέγχων The Mart
loudaros

Αντώνης Λουδάρος

Innovation Executive
maniatopouloy

Αναστασία Μανιατοπούλου

General Manager, Καφεκοπτεία Λουμίδη
mandis

Δημήτρης Μαντής

Πρόεδρος ΣΥ.ΒΙ.Π.Υ.Σ
baltas

Δρ Γεώργιος Μπάλτας

Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου ΑθηνώνΔιευθυντής Μεταπτυχιακών Σπουδών Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, Πρόεδρος Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ
brousalis

Δημοσθένης Μπρούσαλης

CEO DASC Branding
pantidos

Κωνσταντίνος Παντίδος

Founder και Brand strategist της BRAND AVIATORS™
panou

Χριστίνα Πάνου

Διευθύντρια Διαχείρισης Ποιότητας, Όμιλος Εταιριών Εστίασης Goody's / Everest
papadimitriou

Ιωάννης Παπαδημητρίου

Founder & Managing Director at ABOVE Ltd.
tsaoutos

Μιχάλης Τσαούτος

Αντιπρόεδρος ΔΣ ΕΨΑ Α.Ε. Επίτιμος αντιπρόεδρος Ελλα-δικά μας
tsevdou

Ειρήνη Τσεβδού

Regional Business Development Manager MED Bonduelle Central Europe Kft
kiriopoulos

Κώστας Κυριόπουλος

Group Procurement Director Sarantis Group | Business Consulting | Supply Chain @ Operations
daka

Χριστίνα Δάκα

Brand, PR & CSR Manager Marketing, Praktiker Hellas S.A.
gerantonis

Γιώργος Γεραντώνης

Head of Sales OOH & National Execution Lead Unilever Greece
loizos

Στεφανος-Ιάσων Λοΐζος

Nespresso Marketing Head- Greece/Cyprus/Adriatics/Bulgaria
konstantinidi

Γκρέττα Κωνσταντινίδη Ορφανού

Διευθύντρια επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, La Petite Jumelle
evdaimon_evdoxia

Ευδοξία Ευδαίμων

Senior Brand Manager Retail Hair at Wella Company

Μέλη της Κριτικής Επιτροπής των Printing Awards
hosted by Packaging Awards

kurantonis

Μιχάλης Κυραντώνης

Διευθυντής Τεχνικών Υπηρεσιών Εθνικού Τυπογραφείου
tsekou

Μαριάννα Τσέκου

Graphic Arts Technologist
pagani

Δρ. Ευγενία Παγάνη

Μεταδιδακτορική Ερευνήτρια Τμήματος Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας ΠΑΔΑ, Δρ. ΠΤΔΕ ΕΚΠΑ, Τεχνολόγος Γραφικών Τεχνών, Ταμίας ΔΣ HELGRAMED
politis

Δρ. Αναστάσιος Ε. Πολίτης

Αντιπρόεδρος HELGRAMED - Πανελλήνια  Ένωση Πτυχιούχων  Τεχνολογίας Γραφικών Τεχνών
gionas

Γιώργος Γιώνας

Creative Director
zeugolis

Δρ. Δημήτρης Ζευγώλης

Ομότιμος Καθηγητής, ΕΑΠ
papadakos

Δρ Πότης Ν. Παπαδάκος 

Δρ. Μηχανικός του ΕΜΠ, Ομότιμος Καθηγητής ΤΕΙ
mpelesi

Δρ. Βασιλική Μπέλεση

Χημικός, Αναπλ. Καθηγήτρια Τμήματος Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας, Κατεύθυνση Τεχνολογία Γραφικών Τεχνών
vonitsanos

Δρ. Γεράσιμος Βονιτσάνος

Creative Director, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
gatsou

Δρ. Χρυσούλα Γάτσου

Αν. Καθηγήτρια, Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας, Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Πολιτισμού, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

Δηλώσεις Κριτικής Επιτροπής των Packaging Awards 2024

«Η συσκευασία αποτελεί την μεγάλη ευκαιρία για εύκολη και γρήγορη αναγνωρισιμότητα, και οφείλει να επιτυγχάνει την απόλυτη ταύτιση με την προσωπικότητα του brand της εταιρείας που λανσάρει και προωθεί κάθε προϊόν. Στον μαγικό κόσμο του packaging design, κυρίαρχη τάση των καταναλωτών είναι να προτιμούν συσκευασίες που τους προσφέρουν μια αίσθηση ηρεμίας, ακόμη και νοσταλγίας για μια πιο απλή, ποιοτική, eco, έξυπνη και με αξίες εποχή. Γεμάτοι χαρά και δημιουργική αγωνία αναμένουμε τις φετινές υποψηφιότητες και παροτρύνουμε κάθε brand που χαίρεται τις δημιουργίες του να μπει στην αναμέτρηση!»

Αντώνης Ποταμίτης, Πρόεδρος Επιτροπής Αξιολόγησης και Πρόεδρος Δ.Σ Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος & Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος WEST

«Ως μέλος της κριτικής επιτροπής στα ελληνικά Packaging Awards, έχω υψηλές προσδοκίες από τις φετινές υποψηφιότητες. Επιθυμώ να αξιολογήσω συσκευασίες που καταφέρνουν να συνδυάσουν καινοτομία, λειτουργικότητα και αισθητική. Με βάση την προηγούμενη εμπειρία μου, πιστεύω ότι η Ελλάδα διατηρεί υψηλό επίπεδο στον σχεδιασμό συσκευασίας, με εκπληκτικές δημιουργίες που αναδεικνύουν την τοπική ταυτότητα και την καινοτομία. Ως κριτής, προσδίδω μεγάλη σημασία στην πράσινη συσκευασία και εκτιμώ επιλογές που προωθούν την αειφορία και την περιβαλλοντική ευαισθησία.»

Γιώργος Γεραντώνης, Head of Sales OOH & National Execution Lead Unilever Greece

«Πρώτη φορά κριτής και τολμώ να πω πως διακατέχομαι από αδημονία. Φέτος περιμένω να αξιολογήσω συσκευασίες που δίνουν προστιθέμενη αξία στο προϊόν, συσκευασίες με προσωπικότητα, εύχρηστες και φιλικές στο περιβάλλον.Η χώρα μας βρίσκεται πλέον σε αρκετά υψηλό επίπεδο στο σχεδιασμό συσκευασιών και ανταγωνίζεται εφάμιλλα την υπόλοιπη Ευρώπη. Η αναγκαιότητα της πράσινης συσκευασίας πρέπει να μας γίνει βίωμα, κατά την άποψή μου δεν πρέπει καν να τίθεται ο διαχωρισμός. Ο πλανήτης μας φωνάζει και οφείλουμε να τον ακούσουμε και να εκπαιδευτούμε ώστε συγχωνέψουμε με τον ορθότερο τρόπο τις οικολογικές με τις τεχνολογικές εξελίξεις.»

Γκρέττα Κωνσταντινίδη Ορφανού, Διευθύντρια επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, La Petite Jumelle
«Από τις φετινές υποψηφιότητες θα ήθελα να έχω την ευκαιρία να αξιολογήσω συσκευασίες με ακόμη περισσότερη συναισθηματική ένταση. Γνωρίζουμε ότι το συναίσθημα επηρεάζει περισσότερο τις αποφάσεις μας σε σχέση με τη λογική. Η συσκευασία εξελίσσεται σε πανίσχυρο εργαλείο πώλησης γιατί είναι πάντα εκεί στην κρίσιμη στιγμή της απόφασης σε σχέση με τα υπόλοιπα οχήματα επικοινωνίας. Το υλικό, η υφή, το σχήμα, τα σύμβολα, τα γραφικά, οι γραμματοσειρές ο ήχος, ακόμη και το άρωμα όταν είναι σε συνέπεια απογειώνουν τις πωλήσεις και την εμπειρία χρήσης.»

Κωνσταντίνος Παντίδος, Founder και Brand strategist της BRAND AVIATORS™