A.S. Branding, Strategy & Communication
Το εταιρικό δώρο για έναν πελάτη μας έγινε η αφορμή να σκεφτούμε το στίγμα της απόρριψης. Τα ταλέντα που χάνονται επειδή κάποιος είπε “όχι” σε κάποια κρίσιμη για την ανέλιξη στιγμή. Πόσο παραδειγματική είναι η ιστορία του Μιχαήλ Αγγέλου, που χρησιμοποίησε μαρμαρο που είχε απορριφθεί για να δημιουργήσει τον Δαυίδ. Το μάρμαρο έγινε η έμπνευση για να ψάξουμε στα σκουπίδια, να βρούμε κομμάτια από μάρμαρο και να τα μετατρέψουμε σε συσκευασίες ενός premium ελαιολάδου. Κάθε συσκευασία είναι μοναδική και αναδεικνύει την ομορφιά του κάθε κομματιού. Δώσαμε στο ελαιόλαδο το όνομα ΝΑΙ, ως αντίδραση στο απορριπτικό ΟΧΙ.